maandag 26 juli 2010

Mij tekening van : Tsuna

20100726_9

Hallo allemaal ,

Dit is weer een tekening van mij die ik laatst heb gemaakt. Het is weer een Personage uit een Anime deze keer Katekyo Hitman Reborn. Deze Personage heet Tsuna. Ik heb hier weer een zwart wit tekening. En ik heb hem wederom ook weer ingekleurd. dus hier heb je hem dan de ingekleurde Tsuna.

20100726_16Als je het mij vraagt mag het resultaat er wel wezen! Hopelijk vinden jullie het ook een mooie tekening.

Veel plezier op mijn Blog

Rick

2 opmerkingen:

  1. Helemaal gelijk hoor Rick... dit resultaat mag er inderdaad wel wezen!! Erg mooi gelukt!
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HA!! gelijk heb je, trots mag je best zijn op jezelf!!!! Maar uhm, ik heb dus dochters he;)...dus ben hier neit zo in thuis, maar is dit van die japanse strips??

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen